Saturday 7 July 2012

When i alwayz think of u


Assalamualaikum and Bismillahirohmanirohim.






subhanallah and syukur ke hadrat Dia kerana bagi aku peluang untuk hidup dan bernafas secara percuma tanpa kena bayar dikit pun. erm.. pernah tak korang rasa hidup nih sesuatu yang aneh dan sangat2 mengecewakan? 


yer mesti korang pernah rasa dicintai dan ditinggalkan pergi.. yer dak? Sebelum aku melalut panjang tak tentu hala aku nak luah or citer sal my 1st love. 


Dulu aku sangat2 nak jatuh cinta but in the end cinta tuh mmg menyakitkan lorr.. sakit subhanaAllah hanya dia jer yang tahu. tapi alhamdulillah sebab kesakitan tu ler aku kenal diri sendiri and kenal Allah dengan lebih dekat lagi.


Pada 2009 aku kenal ngn seorang lelaki nih iaitu  Muhammad Redzuan bin mokhtar, yup aku sayang dia dangat2 tapi sebab ego aku maka terkorbanlah cinta kami. wah ayat ko jah..huhu..


Pada 14/6/2010 kita orang break. stahun jep kapel bagai nak rak . ciap bawak pi umah . pe kenal ngn mak abah bagai bajet dah nak jadi lah konon. Alih2 pecah bertaburan kaca cinta kitaorg. huang~


Sakit nyer sang hati hanya Allah jer yang tahu. Tapi permasalahan aku sekarang aku still sayang and cintakan dia. Dan paling parahnyer aku masih tunggu dia walaupun dah 3tahun kami break. tragis tak tragis hanya aku dan Allah sahaja yang tahu. sakitnyer usah nak citer,


Ape yang aku nilai and pikir positip ialah mungkin Allah nak aku matang dan nilai sendiri akibat meletakkan cinta manusia teratas selain cintaNYA. 


Dia bayar direct kesakitan aku tuh di dunia. moga2 di akhirat nanti ringan ciket beban aku. insyaAllah..
Cuma aku harap aku bebas wat ape sekarang tanpa pikir tentang dia lagi.  

Tak salah nak jatuh cinta and nak bercinta tapi korang kenalah pandai2 jaga diri. jangan terjebak ngn cinta nafsu bagai..


wassalam~ 


musafirdausnuriman.blogspot.com

No comments:

Post a Comment